click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Thursday, November 16, 2017

Penghalau Burung, Tikus Cicak Lipas dll

Zaman internet nih membeli paralatan luarnegara sangat senang sekali...Beli melalui atas talian...Tak sampai seminggu gajet yang dipesan dari HongKong dah sampai..

Pening memikir bagaimana menghalau burung merpati yang telah menjadikan alang alang tingkap rumah sebagai sarangnya...Silih berganti generasi lama dan baru.

Najis burung mengotori dinding dan lantai kakilima..Bau najis tak usah cerita..sangat menyesakkan hidung..






Gajet bertindak mengeluarkan ultrasonic yang hanya didengari haiwan...Ultrasonic ini yang akan menghalang haiwan-haiwan dari menghampiri kawasan yang dipasang gajet..

Berdasarkan manual, haiwan yang telah lama berkoloni akan menjauhi kawasan yg dipasang gajet ini dalam masa 14-30 hari...


 Gajet berkesan untuk melindungi kawasan target sehingga jarak 35m.

Semoga dengan pemasangan gajet ini berkesan untuk menghalau burung burung tersebut...Tengoklah nanti bulan hadapan..Ada lagi ker tidak burung bersarang di tempat yang sama .. 

No comments:

Post a Comment

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK