Sunday, October 16, 2011

Abadikan pengalaman kembara anda dengan kamera video GoPro...


Kamera Go Pro...

 Pasang di sini ok juga. Gambar lebih stabil sebab kurang gegaran


Atau pasang di skrin penghadang angin

Pandangan hadapan

Kompak dan canggih...kamera video kalis air untuk kegunaan harian anda. Sangat sesuai bagi mereka yang sukakan aktiviti lasak. Boleh dipasang di helmet sewaktu bermotor, berbasikal, memanjat gunung, berkayak atau boleh dipasang dimana saja menurut kreativiti anda.

Aku telah sambar sebuah dan kini bolehlah aku rakamkan pemandangan indah sewaktu bermotor, berbasikal atau semasa melakukan aktiviti luar nanti terutamanya semasa berekspedisi di destinasi baru, yang sebelum ini terbazir begitu saja. Selama ini hanya dapat mengabadikan foto/video apabila berhenti sahaja , tapi kini tidak lagi dengan adanya kamera video ini. Banyak pemandangan dan peristiwa indah yang boleh diabadikan semasa bergerak atau semasa di atas kenderaan.

Harga sebuah hanya RM1299 dengan waranti setahun. Sungguh berbaloi dengan kelebihan yang dimiliki. Kawan aku Asri telah mendapat hak mengedar dan aku ambil kesempatan tumpang sekaki mengedar bagi pihaknya. Tolong menolong sambil nikmati sedikit komisen ha ha..Bagi yang berminat boleh hubungi aku ok 0193040340. .

Argh tak sabar rasanya untuk berekspedisi lagi...


2 comments:

  1. Wah menarik ni! Memang bagus ada HD Cam macam ni. Sesuai untuk bikers dan aktiviti lasak yang lain.

    Dah ada Cam ni janganlah rakam aksi-aksi bikers yang tak sepatutnya :D Boleh jadi bukti untuk disaman apabila di post ke YouTube nanti! hehe..

    Post Terbaharu Saya - Kata Nama Khas Yang Mengelirukan

    ReplyDelete
  2. Hanif, yang tak seronok pun ada.. gambar orang je yang ada, gambar kita ..? lainlah ramai yang pakat beli sama, pastu bertukar-tukar foto/video..he he

    ReplyDelete

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK