Tuesday, October 4, 2011

Tetamu laman rumahku...






2 comments:

  1. Sama sama berkongsi menyedut udara tuhan nie..tapi gambar yg no 1 tu, kalau disengat pun berbaloi jugak..hahaha.

    ReplyDelete
  2. lebah tu dulu berada di rumah jiran, mungkin koloni nak bertambah ,bukak penempatan baru..nak halau, jiran kata tak bahaya,dia punya dah bertahun bersarang di tembok peti surat...tapi kalau semakin membesar kena panggil bomba..ha ha..

    merpati pun byk., anjing 5,6 ekor selalu melepak depan pagar rumah, semua org cakap anjing tu saya punya..hah..! kekadang melepak dalam pagar rumah. 2 hari lepas kucing dgn 2 ank baru lahir dah datang bertamu...bau najis kucing yang tak tahan tu..ishsh apasal lah tak pergi rumah orang yg minat binatang peliharaan...

    ReplyDelete

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK