click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Thursday, October 6, 2011

WIFI punya cerita...

Mintak maap lah yea wa copy cerita ni dari wall FB anak aku..tak tanya pulak dia copy dari mana...mungkin korang pon pernah baca ..mintak maap juga kalau cerita ni korang yang punya...dulu-dulu kan selalu terjadi seperti ni semasa  berbalas-balas juadah berbuka puasa.. A beri karipap ke B, C.., B balas balik bingka ke A, begitu  juga A,B, C bertukar-tukar juadah ke D,E ,F dsb ..bila dah bertukar-tukar macam ni tak mustahil A menerima karipap dia semula..ha ha..


Kesah yang ni bukan pasal juadah tapi pasal WIFI. .macam-macm lah diorang nih...kalau korang nak gelak-gelak lah..taknak pun takpa..




Man : dey mamak apa password WIFI kt sini?
Mamak : apa WIFI??
Man : ini kedai punya interner la..
Mamak : Ooo..itu mcm kalu, password dia tajupakale jugak 

Man : hah??
... Mamak : "tajupakale..!"
Man : Apa tu..??
Mamak : Aiyoo..awk tnya passwordkan..tajupakale la..
Man : Password dia tajupakale..!
Mamak : ya..tajupakale
Man pun menaip T.A.J.U.P.A.K.A.L.E. (ternyata salah)
Man : dey, mamak apa password dia??
Mamak : tajupakale la...sudah tnya byk kali jugak..aiyoo!!
Man : kau bg salah la, tu yg aku tnya balik
Mamak : mana ada slah..tajupakale
Man : x boleh la dey!!
Mamak : boleh la...
Man : ko dtg sini tgk aku taip..(mamak tu pun dtg) kalo x boleh kepala ko aku taju!
Mamak : aiyoo abg jgn marah la..awk satu kali saya tengok (Man pun taip)
Man : ko tgk aku taip T.A.J.U.P.A.K.A.L.E... tgk,mana dapat!!
Mamak : dey, abg mari sini saya taip..awk kasi tekan salah butang jugak..
Man : eh, ye ke...kau tekan la
Mamak : ini mcm tekan la 7777
Man : "ini TUJUH EMPAT KALI..!!"
Mamak : betul la saya cakap tajupakale..
Man : %@$#@%#!!!!...





Masalahnya sekarang aku  sering saja tersebut TAJUPAKALE setiap kali balik dari kerja bila ternampak kelibat anak aku. Ha ha ha..!

3 comments:

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK