Monday, October 10, 2011

Foto-foto Ride OKU PDK Lenggeng...




Kumpulan POM POM OKU menyambut kehadiran kami...mujur langit redup, kalau tak kesian bebudak ni berdiri dibawah terik mentari...

 Bertambah meriah dengan paluan kompang Pang..! Pang, Kopang gibing,...kopang gibing,..kopang gibing,..gibing...gibing,..gibing..! Dulu masa kecik-kecik  kitorang pun main kompang juga tapi guna mulut saja...ha ha..

Bersama insan istimewa. Tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia siapa yang tahu...Kalau dilihat dari perspektif berbeza, golongan istimewa ini beruntung di dunia, beruntung di akhirat ...tiada noda, tiada dosa..Kepada keluarga yang mempunyai insan seperti ini bersyukur dan redha lah...

Gulp..mana cikgu-cikgu PDK nih..jangan biarkan bebudak ni membedal makanan saja cikgu...membelon badan nanti..ha ha...


Kak presiden lady bikers..lu memang brutal beb ..ha ha..sporting giler...susah juga kalau semua nak kontrol ayu kan..nak pecah perut melihat gelagat gila-gila peserta sukanika...satu undi untuk lu  kekal presiden...

Argh peduli dengan orang lain dah ulang alik 2, 3 kali...wa mentenn..!


Yo..! tak sempat nak rakam aksi brutal adik ni..he he..

Kepada bikers yang turut serta berpanas , syabas, tapi  ramai juga yang duduk memanaskan punggung dibawah khemah...apa barang beb...! ha ha..

No comments:

Post a Comment

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK