click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Tuesday, February 21, 2012

Tukar tayar...






Bila belek dari sudut ni, bunga tayar nampak masih mekar mengambang,  tapi bila pandang dari belakang.., hu hu sudah botak mintak segera tukar...Bagi mat-mat motor korang mesti tahu aku ni spesis penonggang motor yang macamana....he he..langsung tak jumpa konar beb..dah check harga semalam di The Big Bike Shop,Puchong, sepasang dalam RM1040.


Issh...masa nak check tayar dari sudut ni ..,


Teringat yang ini...ha ha..


Tayar motor BM aku tu pun dah  sampai masa kena tukar juga..Entah kebetulan ke apa tak pasti pulak aku, bulan ni dan mendatang berbaris motor dan kereta mintak tukar tayar...hu hu.. Takpa aku dulukan motor Suzi  sebab ini motor harian aku...Pengalaman tayar motor pecah di Kuala Lipis mengajar aku jangan berkompromi soal penyelengaraan tayar, tanda tukar kelihatan mesti terus tukar., kalau tak..bersedialah untuk berbelanja lebih.  Sangat tidak berbaloi...!

No comments:

Post a Comment

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK