click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Thursday, May 12, 2011

Sumatera ...Tunggu kehadiran kami...!


Bermula esok 13hb sehingga 22hb aku akan mengembara lagi...Lepas solat Jumaat akan terus ke LCCT.. Flight dalam pukul 5 ptg. Insyaallah Jumaat malam Sabtu kami akan bermalam di Medan...Sepanjang 10hari tu aku tak bersiaran lah nampaknya..Keperluan kembara rasa macam dah selesai. Lesen antarabangsa pun dah setel. Duit bekalan sekejap lagi nak tukar..Pak Dollah dari Medan Indonesia pun dah banyak kali telefon  mintak pengesahan..."jadi tak jadi...hondanya suda baguus"..."Insyaallah Jadii Pak..! " malam ni nak pack barang...ikut pengalaman sudah-sudah, aku tak nak bawak banyak pakaian...aku nak beli saja t shirt  di sana saja disamping  boleh dibuat koleksi kenangan...sapa yang nak sovenir boleh le aku beri pakaian yang aku dah guna..he he..

Doakan keselamatan kami yea...

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK