click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Friday, July 12, 2013

Jangan Toleh Belakang lagi..!

Sausana bazar yang sesak dengan pengunjung mampu menyuntik semangat dan keyakinan diri...

Berjinak-jinak berniaga sempena musim perayaan adalah langkah yang tepat. Kebiasaannya berniaga di musim perayaan sebegini amat mudah mendapat pelanggan berbanding hari-hari biasa. Kehadiran pelanggan yang ramai adalah suntikan semangat. Tidak hairan dek kerana seronok memperoleh pendapatan yang lumayan ramai yang meneruskan perniagaan sesudah musim perayaan. Pengalaman dan keyakinan diri diperolehi sepanjang memulakan berniaga adalah satu azimat yang tiada galang ganti.

Cuba anda bayangkan jika berjinak-jinak berniaga dihari-hari biasa. Semangat pasti luntur melihat pelanggan yang amat sedikit. Bahan jualan tidak habis. Silap haribulan tak sempat sebulan dah tawarhati untuk meneruskan bisnes.

Kepada yang telah memulakan langkah..Tahniah.. Kepada yang belum jomlah berbuat demikian. Kita ramaikan usahawaan dikalangan kita. Mekarkan wawasan 1Keluarga 1Syarikat. Wujudkan generasi yang suka berbisnes. Mungkin sekarang berskala kecil mana tahu generasi berikutnya mampu membawa bisness ke skala besar . Kita mampu mengubahnya

No comments:

Post a Comment

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK