click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Monday, September 27, 2010

GATHERING EX SMSM84

 

 

 
Posted by Picasa
Pagi hantar anak ke KLIA balik sambung belajar di Alexandria, Mesir, pukul 12 hadiri jemputan kahwin anak jiran setaman..pukul 1.00 aku berdesup ke Ayer keroh Melaka dan sampai di Hotel Sri Malaysia 2.30 ptg.. baru 3 kawan yang dah sampai..Hasni,Ratinah dan Fazli..Hingga ke sudah tak sampai 15 orang yang hadir..kekawan lain beraya lagi kot..selain dari 3 orang di atas nama lain adalah Izam,Haslinda,Shahdan,Mustafa,Zulkifli, Azman,Anuar Dom dan Muzalmah..bersembang sakan sehingga dimaklumkan bahwa cafe launge akan ditutup untuk persediaan dinner..jadi kami bertandang ke rumah zaleha mohd nor..bersembang sehingga menghampiri magrib..aku kena beredar sebab nak ride malam kurang selesa sebab silau..

Syabas untuk saudara Hasni atas usaha beliau secara solo menjayakan pogram ini, Kepada kawan yang hadir lain syabas kerana tanpa sokongan kita akan hambar lah majlis..kepada yang tidak berkesempatan hadir mohon hadirlah pada pogram akan datang..diharap pertemuan akan datang akan lebih meriah..pogram seperti ini perlu disokong untuk mengeratkan silaturahim selain mewujudkan rangkaian kerjasama sesama kita..

No comments:

Post a Comment

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK