click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Monday, September 27, 2010

JANGANLAH SOMBONG PADA KAMI...

 

 

 
Posted by Picasa
Memang benar..jangan sombong pada kami....Semasa di jalan raya aku cukup hangin kepada kenderaan dibelakang aku yang beri high beam..terutamanya semasa aku ride skuter..sabar lah sikit, aku pun nak potong kenderaan lain, lepas tu aku akan beri laluan la...pada hari Jumaat 24hb Okt lepas ada sebiji bmw 5 series sibuk mencucuh sambil flash high beam suruh aku ketepi..ok''ok aku akan beri laluan.. bukan ke aku sedang memintas kenderaan ni..Aku nak tengok sejauh mana dia boleh tinggalkan walaupun aku hanya bersekuter..jangan salah faham bukan aku nak berlumba,,aku tetap dengan kelajuan aku 120km/jam sahaja. Seperti diduga dia tak kemana pun.. bila kenderaan banyak dihadapan pasti korang tersangkut tetapi tidak kami..masa nilah aku ambil peluang memintas lalu ride depan dia sekejap sebelum mencelah tinggalkan asap bersamanya..ha.ha.Kepada yang berkenderaan besar usah pandang kami dengan sebelah mata..

No comments:

Post a Comment

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK