click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Wednesday, September 7, 2011

Sah memang dia...

Aku keberatan nak tulis kesah ni sebab aku tak pasti betul ke dia insan yang aku tengok sebelum ni..nanti memandai-mandai pulak aku mengarang cerita...bila dah dua, 3 kali jumpa semasa dia tidak 'beroperasi'..yea aku yakin sungguh, memang dia.. aku sungguh yakin tudung yang dipakai...sandal croc hijau lusuh yang diguna dan potongan badan dan cara lenggang berjalan, memang sah dia...pagi tadi sewaktu menghantar anak ke sekolah, aku terserempak dia lagi sepertimana aku mula terserempak dulu ..bukan disini tapi ditempat lain...

Kalau dalam artikel terdulu aku pernah tulis pasal insan misteri..insan-insan yang aku kenal yang mempunyai perwatakan dan penampilan berbeza dengan keadaan sebenar(ikut  takrifan aku lah yea).., tulisan kali ini, juga  pasal insan misteri tapi yang ini terbalik pulak, diluar  nampak senang  rupanya penuh kepalsuan...

Hilang rasa simpati aku.., Kalau anda pertama kali jumpa memang tak percaya sebab dia  memandu 4wd  , renovate rumah.., keliling bercctv... yang misteri lagi jarang bergaul dengan orang ramai....balik kereta terus masuk garaj dan tutup pagar...

Sebelum ni aku hanya dengar cerita..aku malas nak ambik tau ,,,takkan sampai ke tahap itu terdesak insan ni...tapi bila aku tengok dengan kepala mata aku sendiri..aku percaya...berderau darah aku.., napalah dia sanggup berbuat begitu meminta sedekah dari satu kereta ke satu kereta, menjaja kesah sedih meraih simpati...

Misteri..misteri..!


No comments:

Post a Comment

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK