click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Thursday, June 28, 2012

Euro 2012..Itali menang 1-0

Pagi esok dapat tau le siapa bakal lawan Sepanyol diperlawanan akhir Euro 2012. Pagi tadi tak kesampaian menyaksikan perlawanan separuh akhir Portugal dan Sepanyol. Jom main teka-teka siapa menang Jerman lawan Itali diseparuh akhir kedua nanti..Aku sukakan Jerman tapi yang leceh apa yang selalu aku harapkan seringkali yang sebaliknya terjadi. Sehinggakan terpaksa aku meramalkan perlawanan sebelum ini antara Itali dan England dimenangi oleh England...dan keputusan ramalan mujur betul..England kalah...ha ha..

Tapi kali ini walaupun aku rasa Jerman boleh menang berdasarkan prestasi semasa, tapi aku ramal Itali menang.... Prestasi mantap , permainan cantik belum tentu menjamin kemenangan...Kekadang tuah dan nasib juga memainkan peranan ..Aku ramal betul-betul bukan mengharapkan yang sebaliknya terjadi.. Itali menang... 1.-0..! Bagaimana ramalan anda kali ini...?


Kita tengok siapa yang kenaaa...! ha ha..

No comments:

Post a Comment

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK