click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Tuesday, June 19, 2012

Konvoi 4 x 4 Pos Kuala Mu...Selamat berxpdc..!

Tak rugi bersahabat. Berkawan biar ramai, musuh jangan dicari. Tak sangka berkenalan di alam maya, bertemu di alam nyata dengan ramai rakan di luar sana yang turut berkongsi keseronokan yang hampir sama-Berekspedisi..! Walaupun mungkin dengan cara  berbeza. Mereka dengan 4WD...aku.? he he..berkuda besi saja..Artikel  xpdc-4x4-sambil-beramal menemukan aku dengan Azwan Dengkil dan rakan-rakan yang lain di Dengkil, Selangor petang tadi... ternyata di alam maya beliau kelihatan sedikit berusia namun sebenar teramat benor mudanya...

Selamat berangkat kepada team D'Harong yang akan ke Pos Kuala Mu, Sg Siput Perak pada 22hb Jun 2012, Jumaat malam Sabtu depan. Semoga misi tercapai. Kepada pembaca diluar sana yang ingin menyumbang rasanya kumpulan tersebut sangat berbesar hati menerimanya. Aktiviti seumpama ini sewajarnya digalakkan. Melayan minat sambil beramal. Dunia dapat akhirat pun dapat.

Berdasarkan maklumat yang dikongsikan petang tadi  perjalanan merentasi laluan offroad ke  Pos Kuala Mu adalah sukar diramal...Walaupun hanya berjarak 67km namun kadangkala terpaksa  berhempas pulas selama 12 jam sebelum tiba ke destinasi..!

Teringin juga menyertai namun  bukan kali ini...

Apa seronoknya berxpdc di hutan belantara ni erk...?


No comments:

Post a Comment

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK