click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Sunday, June 24, 2012

Itali atau England...?

 Euro 2012 dah nak masuk pusingan separuh akhir..Pasukan favorit aku satu demi satu kecundang. Bermula dengan Belanda, Russia, Rep Chech dan terbaru Perancis. Mujur top favorit masih kekal handal dan makin menyengat iaitu Jerman.  Tiga slot separuhakhir  telah diketahui..Jerman, Sepanyol dan Portugal manakala  satu lagi slot akan  diketahui awal pagi esok antara Itali atau England.

Ikutkan hati, Itali lawan England memang aku sokong Itali, tapi aku risau...ikut perlawanan yang telah lepas, mana pasukan yang aku sokong secara terbuka semuanya kecundang...Supaya England tak mara ke separuh akhir, dengan berat hati aku sokong England awal pagi esok..Rooney..! Rooney...ha ha...!

Ikuti tulisan aku lagi mengenai England Euro 2012- Benci tapi rindu

No comments:

Post a Comment

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK