click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Monday, November 1, 2010

JOM BERKAYUH LAGI..

 

 

 
Posted by Picasa
Ha .ha harini aku berkayuh semula setelah 3 minggu berehat kerana berkembara ke Segitigaemas Thailand-Myanmar-Laos. Aku memperolehi hasil stamina menakjubkan dengan aktiviti berkayuh ini dimana konvoi bermotor aku ke Segitigaemas berjaya dilalui tanpa sebarang masalah fizikal, berbanding dengan xpdc aku terdahulu dimana badan amat keletihan..Kepada pembaca diluar sana jom lah beriadah menyehatkan fizikal dan minda..

Aku berseorangan saja dan melayan Track Emerald. Sepatutnya aku dan seorang rakan berkayuh ke Track Offroad Waterfall, tetapi terpaksa di batalkan kerana perlu menziarahi majlis pengebumian anak perempuan Tok Imam masjid di tempat aku yang kembali ke rahmatullah malam tadi akibat komplikasi selepas bersalin. Semoga rohnya tergolong dalam golongan orang beriman. Aminn.

Aku bertembung dgn Sdr Aziz yang kebetulan sedang berjoging di trek yang sama..

No comments:

Post a Comment

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK