click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Thursday, November 25, 2010

APA MAKNA TER..DI DUNIA...


Sesuai dengan sausana panas sukan asia di Guangzau, saja aku nak gatal-gatal memberi pendapat percuma pasal title no 1 didunia nih...maknanya TERbaik di dunia..

Aku termenung sejenak selepas aku tengok Chong Wei lawan Lin Dan. Chong Wei no 1 rangking dunia, Lin Dan no 6 kot..Lin Dan memang terer, selayaknya beliau menang...Chong Wei bukan tak bagus, tapi dia tak sebagus Lin Dan...jadi apa makna title no 1 ni erk...seingat aku setiap pertemuan dua pemain ni akan berpihak kepada LinDan...ini yang aku musykil...

Begitu juga dengan ratu cantik dunia. Yang ini lebih-lebih lagi aku musykil... Kriteria TERcantik di dunia macam mana yang diorang pakai kalau tak semua orang cantik menyertai pertandingan...Macam kes Lin Dan, dia tak dapat title TERbaik dunia sebab dia tidak menyertai banyak kejohanan berbanding Chong Wei..Jadi kalau orang yang betul-betul cantik tidak mahu menyertai ratu cantik sudah tentu dia tak boleh dapat gelaran TERcntik didunia.. betul tak..? Sebab itu tak salah kalau aku pertikaikan gelaran ratu TERcantik didunia...,mungkin orang yang tak cantik saja masuk pertandingan itu... Jadi gelaran TERcantik bagi aku meragukan...Kesihan mereka ini syok sendiri ingatkan diri betul-betul cantik ha.. ha...

No comments:

Post a Comment

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK