click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Wednesday, November 24, 2010

TERIMAKASIH TEMAN-TEMAN...


Aku punya blog dah hit 1000 tetamu, untuk aku kira pencapaian jugalah sebab aku baru saja belajar dan kemaskini blog ini hujung bulan September 2010 lepas..Psst..mintak bini tolong update..ha.ha..lepas update, hit counter sengaja aku set bermula dari 0. Memanglah berbanding dengan blog orang lain mungkin sehari saja sudah hit 1000 pengunjung. baguslah tu..syok juga kalau dapat tiru blogger-blogger handalan...

Aku kayuh pelan-pelan berblogging nih dan harap-harap stamina aku kekal tak semput tengah jalan...Kepada pengunjung, rajin-rajin lah melawat aku...hidangan tak sedap jangan bagitau kawan, kalau sedap war-war ke kawan-kawan...he he..Nak menyediakan posting pun taklah semudah yang disangka...sambil-sambil aku diarikan aktiviti aku dan rakan, dapatlah juga letihkan otak untuk berkerja...untuk kesihatan jugakan...sambil tu kongsi pengalaman dengan teman-teman..manalah tau bermanfaat..Otak pun macam motor jugak, lagi diperap lagi cepat jahanam...AARGH TAK MAULAH AKU...!

No comments:

Post a Comment

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK