click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Monday, November 1, 2010

TTS PASCA KEMBARA SEGITIGAEMAS 2010

 
Posted by Picasa


TTS diadakan pada hari Ahad 31hb Okt 2010 di Restoran Sinaran, KLIA Downtown, milik peserta konvoi Pok Li. Kesemua peserta xpdc menghadirkan diri kecuali Sdr Nizam yang ada urusan peribadi dan pasangan Sm Khaidir dan Kak Faridah yang bergegas ke P.Pinang menziarahi abang beliau yang kembali ke rahmatullah.. Al-fatehah. Semoga roh abg beliau dirahmati dan tergolong dalam orang yang soleh. Kenalan baru Kapten Ridzwan dan isteri juga Sdr Bob serta isteri turut memeriahkan sausana pertemuan..

Pelbagai topik dibincangkan serta ulasan langsung tayangan slide kembara..Kembara akan datang turut dicadangkan pada pertengahan tahun hadapan menjelajah negara berjiran dengan Thailand disebelah timur... Kemboja,Vietnam dan Laos. Yea kenapa tidak..? Satu persatu negara ASEAN akan di jelajah, sebelum melebarkan lagi xpdc ke China, Indian Sub-Continent, Afrika dll. Pergh..., selagi ada daya,kelapangan dan rezeki...Insyaallah impian akan digapai..

No comments:

Post a Comment

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK