click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Tuesday, November 30, 2010

EKSIDEN 2 LORI, SATU MERC




Aku rakam gambar ini semasa menghantar anak aku balik ke asrama di MRSM Pasir Salak baru-baru ini. Tempat kejadian di jalan persekutuan berdekatan exit Sungkai Lebuhraya PLUS. Hujan sangat lebat. Jarak pengelihatan aku agak dalam 30m je. Lepas rakam aku terus beredar takut lewat pulak anak aku sampai asrama. Dalam perjalanan bertembung dengan pasukan bomba dan ambulan dari Bidor..

Aku terfikir alangkah baiknya kalau pasukan bomba turut dilengkapi dengan kren sendiri.Kena pulak kenderaan besar berlaga..bukan senang nak alihkan kenderaan untuk mengeluarkan mangsa tersepit..Aku pernah saksikan mangsa kaki tersepit melolong ..!Kalau nak harapkan potong guna gergaji..aku ingat putus bibir mangsa sebab lama sangat ketap bibir menahan sakit..

Mungkin anda juga pernah menyaksikan insiden seperti ini. , kalau dapat berkongsi pengalaman ok jugak erk...

Kepada pengguna jalanraya berhati-hati ketika memandu..

1 comment:

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK