click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Sunday, October 3, 2010

GADGET HANDSFREE

 

 

 
Posted by Picasa
Sekarang zaman canggih siapa kata sambil bermotosikal tidak boleh berhubung dunia luar..tidak perlu berhenti,tanpa tanggal topi..tetapi kenalah labur/lebur? duit sikit..tiada masalah.. korang boleh menghubungi aku dan tiada alasan untuk aku tidak jawab panggilan..bab ini yang kurang seronok sebab panggilan akan terus terjawab tanpa aku mengetahui siapa pemanggilnya.. jadi maaflah kalau aku tertanya siapa empunya diri sebab aku bukannya kenal suaraa..dapat terus jawab panggilan..selamat duit aku sebab tidak perlu aku mendail semula setiap missed call yang tertera di handphone aku..Bayangkan kalau tiap-tiap hari berpuluh missed call terpaksa dibuat panggilan semula..tinggi bill aku..ha.ha Naik motor nak jimat tol.,jimat minyak tapi tertiris pulak di bill talifon..apa barang..

Satu lagi yang tidak syok, orang akan pandang semacam je pada kita sebab diorang pelik kita cakap dan ketawa sorang-sorang..Jadi nanti bila korang terpandang aku cakap sorang dan gelak sorang-sorang jangan tuduh aku yang bukan-bukan ok.. aku sedang memunafaatkan teknologi..he.he..

No comments:

Post a Comment

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK