Tuesday, September 28, 2010

LANGGAR KE TAK LANGGAR

 
 
Posted by Picasa
Walaupun peristiwa tu sudah lebih 3 bulan berlalu, tapi kesannya masih terasa. Kesan parut di siku, lutut dan ibu jari masih jelas..Skuter aku pun masih berbekas kesan terjatuh..Signal kiri patah, mahu tukar, harga lebih rm300. apa barang ..mahaal..! jadi aku bawa ke bengkel Mail di Batu 16 Rawang, suruh dia modify pasang ribet.. Sudah lebih 3 bulan ok je..Inilah risiko bermotor. Magrib tu aku mahu ke masjid, tetiba kucing melintas pulakk..! aku pun apa lagi sentap brake .. aargh tersungkurlah aku..lain tak fikir dahh.,segera perbetul kain pelikat dulu.. macam mahu pitamm...Budak-budak balik main bola tolong bangunkan aku dan motor..

Lepas peristiwa tu aku bertekad apa saja binatang melintas depan aku, akan aku langgar..Dua pilihan, Aku atau Dia..Tapi binatang kecil lah..kalau lembu tetiba melintas..apa nak buaat..Aku pasrah ..

Kepada riders lain berhati-hati bawa motor ok..

1 comment:

  1. molek sgt la tuu, side-mirror belah kiri saya pun dh kena pasang sendi mcm nih (kena 'sapu' dgn mat rempit yg hanya berkata,"... sori la bang, saya xde duit nk ganti, abg nk buat ape?")

    ReplyDelete

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK