Monday, November 26, 2012

Jom Monggolia..Tembok Besar China...

Pertama kali pergi dulu memang mengundang keterujaan yang teramat ...Selagi boleh panjat aku terus memanjat sehingga ke lokasi dibenarkan...kerana apa..? seronok beb merasai pengalaman baru, disamping  tu dapat mengabadikan pengalaman dalam bentuk sijil mengesahkan kita telah memanjat tembok yang paling tinggi sekali...he he bila dah dapat..., rupanya sijil boleh dibeli dimana-mana kedai cenderahati...hatta dibawah, tak perlu panjat tinggi-tinggi...isshh...

Lagipun lecehlah dengan pemandu pelancong ni..banyak-banyak tempat tembok besar, tempat yang sama ini  saja yang dituju.. setahu aku banyak lagi lokasi menarik ditembok besar yang boleh dilawati...dengar khabar kereta kabel pun ada disediakan disetengah lokasi tembok besar...













Untuk lawatan kedua ini, kami malas nak memanjat tembok..,sekadar berlegar-legar dikaki tembok menikmati jagong...






sambil juga menemani ustaz ...Kalau ustaz ni dapat memanjat kepuncak tertinggi barulah bermakna mendapat sijil...cuma bimbang-bimbang  rebah dipuncak takda siapa larat mengangkat....kita lepak dibawah sajalah ustaz....haha!



No comments:

Post a Comment

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK