click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Friday, January 11, 2013

Ada Berani...?

Pergh...ada berani...? Walaupun aku tak hairan, tapi aku tabik kat pasangan Swedish ini. Beliau berbasikal sejak setahun dulu bermula dari Istanbul Turki dan akan mengakhiri kayuhan di Singapura setelah mengelilingi Semenanjung  dan Borneo...Aku bertegursapa dengan pasangan ini di Sutra Beach Resort Trengganu pada 6hb Disember lepas...

Aku percaya kalau dihiris anggota badan mereka kedapatan tersangat sedikit lemak berbanding otot-otot hasil kayuhan saban hari...fuyo tersangat cemburu aku dengan semangat juang yang mereka miliki...

Argh tak mahu aku menulis panjang..tak sabar menunggu hari esok...Mari adik-adik, kakak-kakak.. abang-abang.... kita mulakan langkah...jangan biarkan lemak bertepek ditubuh....sempena hujung minggu ini jom berkayuh lagi...!

JOM..JOM..JOMM..!

2 comments:

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK