Friday, March 16, 2012

Kemalangan cuti sekolah...


Berikut adalah antara foto-foto yang sempat kami rakamkan sepanjang perjalanan  KL-K.Trg-Segamat-Gemas-Alor Gajah-Yong Peng-Hulu Langat-Rawang hujung minggu lepas sempena mengambil anak-anak bercuti sekolah dan  melawat ibubapa dikampong..Keliling satu Malaya beb..Tup-tup dah seminggu cuti sekolah berlalu dan akan berakhir ., maka akan berulang semula rutin yang sama..Sunyi lagi rumah bila anak-anak kembali ke asrama masing-masing..Sebenarnya banyak lagi insiden yang tak dapat dirakam kerana dikhuatiri menganggu lalulintas. Kemalangan dipercayai kerana permukaan jalan yang licin.

 LPT 2 Bukit Besi- Ajil Terengganu. Perhatikan jalan yang basah...



LPT 2-Ajil-Bukit Besi, Terengganu. Korang tengok, berpusing semula menghala ke Ajil semula..Kemungkinan kemalangan disebabkan permukaan jalan yang beralun,  nak kata jalan  basah hari tak hujan ..

Batu Anam Jalan Segamat-Gemas, Johor



Hulu Langat- Ampang, Selangor...Macam-macam boleh berlaku. kalau ikut selekoh sepatutnya kereta ni terlajak seberang jalan sana, tapi boleh terhumban kat sebelah sini pulak..

Kepada pengguna jalanraya hati-hati ketika memandu...

No comments:

Post a Comment

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK