Sunday, February 20, 2011

Kematian penuh trajis...




Ish-ish entah sapa yang terlanggar kucing hutan nih..atau anak rimau kot.., Kalau kereta atau kenderaan besar langgar makhluk kecil nih, mungkin selamat lah, tapi kalau lembu yang tiba-tiba melintas, tak ke naya?. Tapi jangan pandang ringan walaupun haiwan kecil..kalau motor aku ingat silap-silap boleh terbang nyawa si penunggang...kekadang binatang ni secara tiba-tiba je muncul dari celah semak, mana tak terkejut..! bila sentap brek dan tersungkur, terhentak pulak kepala atas jalanraya...tambah lagi satistik korban jalanraya..pergh sadis..sadis..

Kepada pengguna jalanraya harap berhati-hati..

2 comments:

  1. saja nak kongsi pengalaman..

    dulu pernah hampir melanggar musang yang tiba-tiba keluar dari ladang tebu dan melintas jalan..

    ketika tu.. menunggang agak laju dengan er6.. dan waktu malam pulak tu..

    betul-betul menyentap isi jantung...

    alhamdulillah.. nasib baik tak dak apa-apa..

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah tak tersungkur...saya tersungkur bila cuba elak kucing..

    ReplyDelete

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK