Sunday, February 27, 2011

Dah orang nak beri...ambik le..ha ha

Yea betul kena ambik. Anak-anak aku untung. Bapak Johor, mak Trengganu. Lahir Selangor...sebagai anak Trengganu register, anak selangor pun register. tapi sebab johor tak ada bagi anugerah cemerlang,eh ke aku yang terlepas pandang..kalau ada memang aku akan register.

Kepada sesapa yang terlepas pandang lebih baik daftar segera. Checklah..Kerajaan negeri dibawah yayasan negeri biasanya ada menganugerahkan insentif untuk anak-anak yang cemerlang dalam pelajaran. Sebagai contoh Yayasan Trengganu beri insentif RM1000 untuk anak-anak Trengganu.. Selangor pun ada beri tapi untuk keluarga berpendapatan RM2000 ke bawah . tak taulah dulu cakap tak mengira pendapatan. kalau tak lebat jugak anak-anak aku dapat...

Ahad baru ni aku uruskan perkara ni untuk anak aku yang No 2 dan 3 di Kuala Trengganu,sambil tu aku lawat anak no 4 aku kat MRSM besut dan menjengah motor klasik aku yang dah bertahun duduk dibengkel. mujur dah siap. Kira berbaloilah 3 in 1. Sorang pun soranglah wa ride...

cepat..cepat..cepat..

No comments:

Post a Comment

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK