Thursday, October 4, 2012

TIPS SEMPOI -selimut motor

SELIMUT MOTOR



Korang sayang motor korang kan...Jadi elok diselimutkan motor kesayangan anda. Bila berselimut ni kuranglah berhabuk, taik cicak pun takdalah merata-rata melekat kat motor...Selamat jugak dari bercalar-calar tempat ayam, kucing dsb  bertenggek , . Selimut motor kalau korang beli kat kedai motor pasti mahal, yang kecik pun tidak kurang RM150. Sebab aku lambat dapat tips ni, selimut besar motor aku je cecah RM400.

Kepada yang baru saja sambar motor elok saja korang beli selimut kereta..Jangan bazir duit..Selimut kereta kancil harga tak sampai pun RM50...Berapa banyak dah jimat......InsyaAllah cat motor  korang akan sentiasa berkilat dan tahan lama...ha ha..

Selamat mencuba...

4 comments:

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK