Tuesday, February 7, 2012

Milik siapakah motor ini...?

Sudah 4 peristiwa direkodkan sepanjang 2 bulan lebih aku memulakan kerja di tapak ini. Yang pertama,  Penemuan rangka manusia, dipercayai wanita yang ditindih dengan tayar lama supaya tidak dikesan didalam paya, sungguh menggemparkan sehingga berita dimuatkan di Berita TV , radio, rancangan 999 juga akhbar-akhbar. Tak taulah samada anda perasan ke tidak...

Kejadian kedua, Lori yang sedang menuang batu gunung terbalik dan melintang atas jalan raya...mujur tiada kemalangan dan kecederaan...cuma kecederaan mental...tension kami kena maki pengguna jalanraya yang teruk mengalami kesesakan jalanraya. hu hu...  lori tetiba terbalik nak buat macamana..

Kejadian 3. Lori yang dipandu warganegara China, terbalik dan mencederakan kelendan. entry semalam

Kejadian 4. Terbaru semalam baru disedari, motorsikal sudah  kena bakor..!..hissh macam takda tempat lain nak membakor motor, site aku juga yang ko pilih...!


Motif motor dibakar tak taulah kenapa...? biar polis menjalankan siasatan...dibakar sendiri atau perbuatan khianat pun kebarangkalian...sekarang ni berbagai benda pelik dilakukan  orang.


Nak kata motor terbabas semasa mengambil selekoh lalu terbakar, tak nampak pulak   kesan terbabas samada dijalanraya atau dalam perjalanan terjun ke tempat ini...kesan sompek pada batang cerucuk pun tak kelihatan..jatuh dari tempat tinggi, sedikit sebanyak kesan hentakan mesti boleh dilihat..kalau terbabas bersama penunggang,  mesti menjadi berita sensasi negara lagi site aku...


Yang herannya kenapa dibawak sejauh ini untuk dibakar..? kenapa tak dibakar saja di tempat pembuangan sampah diatas tu...Motor jenis kawasaki, tengok dari saiz tayar, motor ni tak lebih dari 250 cc...

Ada sesapa kehilangan motor..atau sesaja buat tak mengaku sebab dah bakor motor sendiri...? he he..

4 comments:

  1. hmmm... bakar sendiri kot sbb sangkut bayar.. nak clear nama
    kita bakor2 jer.. senang ceta..

    ReplyDelete
    Replies
    1. macam ada pengalaman je..ha ha..bakor jangan tak bakor..!

      Delete

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK