Tuesday, February 14, 2012

Gohed-Gostan...sangkut..!


Genap seminggu gangguan line internet., semalam baru pulih..hu hu..mujur hari ni Rabu..tak payah aku tulis panjang-panjang...ikut macam korang..paling tidak aku ada juga menaip ok..


Masih hidup ok..! Gambar dirakamkan di Pengkalan jeti Kuala Kedah...(maaf-maaf bukan jeti Kuala Kedah tapi Jeti Kuala Perlis, takut nanti ada orang nak ke sana  tangkap biawak ini..he he..)



4 comments:

  1. kalau biawak tokek atau dhab nak jugak aku cari oxy kasi potong besi grating tuh..ha ha..

    ReplyDelete
  2. hik3.. macam mana ler dia boleh masyuk tapi tak boleh kuar..
    itu kalau jumpa bangsa CHA pun diorang buat goreng woooo... hik3

    ReplyDelete
    Replies
    1. diorang kalau boleh semua nak dibedalnya...he he

      Delete

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK