click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Wednesday, March 21, 2012

Bahaya..! Ia tersangat hampir dengan kita...

Minggu lepas heboh diakhbar cerita pasal seks songsang. kalau sebelum ni aku kurang jelas mengenai istilah homoseksual, heteroseksual, biseksual, sekarang ada sedikit faham. Homoseksual golongan lelaki memperlakukan lelaki, heteroseksual, golongan lelaki rela diperlakukan lelaki. Golongan ini disebut sebagai gay. Jika sesama perempuan disebut lesbian manakala biseksual pula lelaki tibai, perempuan pun tibai.

Paling memeranjatkan bilangan gay yang ramai. 3 dari 10 lelaki adalah gay dan lebih dahsyat ada mendakwa 5 dari 10 lelaki. Congak mudah, semasa berselisih bahu dengan 10 orang lelaki 3 daripadanya adalah gay. Lebih ngeri bila membayangkan, kebarangkalian 30 peratus daripada keseluruhan jemaah yang hadir semasa solat Jumaat  adalah gay...Golongan ini sukar dikenalpasti melainkan sesama diorang. Tak ke gila..! Ini sudah wabak penyakit..

Sebelum  ni bila menggunakan tandas awam selalu juga membaca contengan di dinding/ pintu tandas  golongan ini. Aku ingatkan notis budak-budak nakal. Berdasarkan stastik diatas, kemungkinan contengan ditandas-tandas itu betul adalah  tinggi. Kita dalam bahaya..! Kalau diturunkan bala nampaknya semua orang akan kena. Ikut sejarah, daerah/negeri/negara yang penduduknya mengamalkan hubungan sejenis akan diterbalikkan seolah olah ditelan bumi. Mungkinkah gaya hidup yang ditunjukkan sekarang memberi petunjuk Malaysia turut tidak akan terlepas dari dilanda malapetaka seperti gempa bumi dsb.Nauzubillah.

Semoga kita, ahli keluarga, sahabat handai, jiran tetangga terhindar dari gejala ini.


2 comments:

  1. Rasa bagai nak menjerit pada manusia songsang itu tetapi
    tidak daya dgn suara yang lunak.. hmmmm... masing2 hanya
    memikirkan kenikmatan dunia tanpa lihat diatas DIA yg
    lebih hebat..

    ReplyDelete

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK