click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Monday, March 7, 2011

RIDE SORANG ATAU BERKONVOI

Berkonvoi sudah tentulah lagi baik..,kalau terjadi apa-apa boleh le teman membantu..Ride sorang ni faham-faham jelah..sendiri mau tanggung..Kalau lalu tempat sunyi, hutan kiri kanan, dah nak gelap pulak tu nak toleh belakang pun seram takut ada pulak yang menumpang..,.Tapi kalau dah urusan kerja, sorang pun sorang lah..Yang seronok ride sorang-sorang ni tak payah nak kesah dengan hal orang lain, kita tentukan hal kita.. nak ride laju,nak ride slow..berhenti lama, nak pusing balik semula, takda orang kesah..Sebab tu dalam banyak keadaan, aku suka ride sorang-sorang ..Cuma keyakinan untuk ride jauh luar negara masih belum ada..Tapi kalau macam siam tu aku rasa aku berani sebab dah beberapa kali aku ke sana..Aku risau motor buat hal..Kena pulak meragam dikawasan tak berpenghuni..pergh tak ke naya..

Jadi aku tabik pada saudara Hadi yang boleh ride sorang-sorang pergi London. Cukup tinggi keyakinan dia. Campaklah di tempat mana pun lepas ni, aku yakin dia boleh menempuhi rintangan. Semangat ini yang aku nak tiru...



Bila ride sorang-sorang tak syok pulak takda teman bersembang...makan pun pulun laju-laju...Kak...Kira..! cepat saja nak belaah...


tidur pun tak berteman. tapi yang best pagi-pagi buta kalau tidur di resort yang ada kolam renang tak payah ajak kawan-kawan..bawa tuala terus terjun kolam ...ha ha ..


Nak duduk lama tepi jalan perhati budak-budak PLKN berbaris pun takda sapa kesah...ini batch anak aku no 2. tapi dia tak perpilih...

1 comment:

  1. Ride ramai ramai kalau tak sekepala dan tak der team work pun tak guna juga..sorang atau berdua lagi best layan blues..

    ReplyDelete

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK