Tuesday, March 1, 2011

XPDC Kepulauan Sumatera...

Semalam aku dah bincang dengan geng motor aku, nampaknya dapat respon baik. Setakat ni 3 orang dah menunjukkan isyarat positif.,dan 2 orang je lagi aku nak cari untuk merealisasikan perancangan ini...kami perlukan jumlah peserta yang kecil saja untuk lebih melancarkan pengembaraan.,tapi kalau tak dapat 5 orang, 3 orang ni pun aku ingat boleh diteruskan juga. Yea Projek XPDC Kepulauan Sumatera dengan menaiki skuter. Kami ingin beralih arah ke destinasi berbeza. Antara tempat-tempat yang ingin sangat kami lawati adalah Acheh yang dibadai tsunami juga perkampungan yang hilang ditelan/ditenggelamkan banjir lumpur... semoga dengan melawat sendiri tempat bencana/bala boleh menginsafkan diri kami nanti..InsyaAllah xpdc akan dibuat pada bulan Jun nanti. Tunggu kemunculannya.

No comments:

Post a Comment

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK