Sunday, May 8, 2011

Pergh..mana tahan...!

Taklimat...lebih 300 peserta...mula -mula tu bersemangat le..

adik-adik pun ada...


Cik Kak pun ada....turun bukit sapa yang berani tertungging silalah...

Halangan-halangan...patut pun ramai yang pancit...

Ikut perkiraan aku laluan mendaki lebih 60 percent, menurun dalam 30 percent, baki 10 persen mendatar dan jalan bertar...pergh mana tahaan...!

Arghh penaat..! itulah dua perkataan yang mampu aku ungkapkan kalau di minta mengulas aktiviti berbasikal kami hujung minggu baru ni setibanya di garis penamat.  Peha aku nyaris kejang dan aku yakin ramai lagi yang senasib dengan aku...ramai juga yang mengelat tak habiskan jarak kayuhan kerana terlalu penat...aku pun tak sangka jarak 25km yang dihidangkan sungguh memenatkan...bagi orang baru ini bukan  riadah ..tapi menyeksa badan..!

Sebab penat sangat, sampai rumah mandi, solat dan terus membuta sedar-sedar dah dekat waktu asar..ha ha.. dalam pukul 6 ajak bini dan anak pergi Jeram, Kuala Selangor..melahap ikan bakar...pergh...hilang kalori 100 tambah kalori 1000....takpa-takpa untuk kali ni je..he he..

No comments:

Post a Comment

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK