Wednesday, April 25, 2012

Aksesori motor-sport light...

Dari mula tengok motor kat bilik pameran dulu aku tak berapa berkenan dengan rekabentuk lampu hadapan motor ini. Sedikit pengubahsuaian terpaksa dilakukan.


Lampu hadapan yang bersegi tajam macam kening pelakon opera cina, kini dah aku tampal dengan sticker supaya kelihatan bulat...bila dah ditampal rasa macam terlebih janggal pulak, pandangan keseluruhan nampak seperti  tirus bahagian hadapan dan mengembang dibahagian belakang...lagi senang cakap, bahagian dada nampak kecik, bahagian ponggong kelihatan lebar..ha ha. ilusi mata barangkali...walaupun orang cakap, macam motor posmen, motor kutip sampah dbkl..aiman tak kesah...


Aku tambah aksesori sportlight dikirikanan supaya nampak lebar sikit bahagian hadapan. Ok.kelihatan macam menarik...Kos termasuk ubahsuai bracket penyangkut dekat 200 ..bila pendawaian disempurnakan nanti tak taulah pulak berapa pomen Mail akan caj...tak banyak kot..

Kalau dapat lampu kirikanan yang lebih besar berserta pelindung berjaring  macam motor polis trafik lagi ok kot...baru nampak jalan mendada...Bila balik rumah bini komplen, motor nampak semakin huduh...pulak dah... dengki lah tu...he he..

 Lain padang lain belalang..lain orang lain citarasa...

2 comments:

  1. Kang, spotlight pakai spotlight apa? BMW punya ker??

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya beli lampu buatan china 130 sepasang..kalau beli lampu ori bmw harga dekat 400 euro... phew...!

      Delete

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK