Saturday, January 8, 2011

Dividen ASB- Aku beli bas...


Ha.ha..ni le bas dan pick-up yang aku beli sebagai tanda ingatan meraih dividen ASB..setelah beberapa hari lalu di pejabat pos dan bank tapi tak kesampaian nak update buku sebab orang sikit punya ramai...tapi tak ku sangka kebetulan singgah Tesco Rawang, pejabat pos disana kosong takda orang...Tak dapat beli bas betul dapat yang replika pun jadilah ...mana tau satu hari nanti aku beli bas betul..berangan bukan kena bayar..



Saja bagi gimik kat korang...he he.

No comments:

Post a Comment

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK