click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Thursday, January 20, 2011

Patin pun habiss beb....!




Selangor cuti Thaipusam, tapi aku ada urusan kerja di Temerloh , Pahang jadi dapat le bawak motor beso aku jalan-jalan setelah seminggu berselubong dalam selimut. Perghh, sikit punya ramai mamat motor kat Temerloh harini. Sepanjang aku pergi memang ramai mamat motor dijalan raya..zoom..zoom.. zooom potong aku.. fuyo handal korang yea walaupun selekoh selamba je korang perah minyak . Ikut korang lah ..kalau konfiden nak layan koner sampai cecah telinga pun boleh aje..Sendiri buat, sendiri tanggung..Jangan sampai menyusahkan orang ramai sudah le..

Setelah selesai urusan, aku pun join sekaki diorang ni makan-makan di Pekan Temerloh..sebab tadi dapat bersembang sekejap dengan mamat motor ni semasa berhenti selepas tol Bentong...Aku kenal 3-4 orang nih..Aku ingat melihat cara mamat motor ni mentedarah, mau tak cukup ikan patin yang diorang masak untuk harini.. Itu belum campur untuk bedalan group terkemudian sebab dalam perjalanan balik selepas tol Temerloh terdapat segerombolan bikers dalam 30/40 orang yang aku rasa akan ke tempat ikan patin gak.

Pantang ada cuti umum kakimotor memang akan cari tempat makan. Bagi yang menghala ke timur, kalau tak Karak mesti Temerloh, yang ke selatan selalunya ke PD atau Air Keroh..ke Utara..Simpang Pulai/Cameron Highland..Jadi kepada AbgAbg Polis tunggu aje kat port nih kalau nak cari mamat motor yang takda lesen B Full.,buat macam kawan aku kena dulu suruh cari L sampai dapat untuk gantung kat motor..Ha ha..

Kepada pengguna jalanraya lain sorry lah yea kalau bunyi ekzos motor kami membingitkan telinga...

No comments:

Post a Comment

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK