Friday, April 8, 2011

Jom panjat bukit...!

Denai menuju ke puncak...

Flaura dan fauna...yang ini aku tipu...aku ambik gambar ni ditempat lain...tapi dekat juga dengan kawasan perumahan tempat aku..he he..

Pergh..jauh lagi nak sampai puncak yang berbendera...

panjat...panjat..!
Dimana ada kemahuan..di situ ada jalan...walaupun jauh lebih rendah dari G.Kinabalu tapi rasa tinggi macam G.Kinabalu ha.ha...

Yess..! aku orang pertama berbasikal ke puncak ini...berani potong jari..!

err..itu mcm sumatera..ha ha..

sebelah sana tu macam Singapore..kah..kah...

Joggers yang tiba ke puncak  dirakam dari kejauhan...Rupanya ramai yang berjogging ke sini pagi dan petang...ramai orang takut sakit wei...

Pemandangan padang golf  dari tempat tinggi..

Petang tadi semasa berbasikal secara kebetulan terserempak dengan joggers yang berjogging di kawasan perumahan Emerald West. Rawang. Mereka bagitau nak  ke puncak tertinggi di kawasan perumahan ini..err tak tau pulak aku...aku nak cubalah daki dengan berbasikal, walaupun tak pernah dibuat dek orang...nama pun dah mendaki..aku lebih banyak pikul dari kayuh basikal...ha ha..Best jugak sesekali berbasikal ke kawasan baru...Boleh aku ajak geng basikal yang lain ke sini lagi nanti..! Ada berani...?

No comments:

Post a Comment

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK