Tuesday, April 19, 2011

Memancing dan Berbasikal..Pilihan Anda..?




Kedua-dua aktiviti ini mendapat tempat dikalangan peminat-peminat aktiviti outdoors. Macamana dengan minat anda dan kenapa. Aku?..aku suka berbasikal lah..tapi aku tak mau komen pasal pilihan aku, takut nanti bias dan mempengaruhi ulasan anda..Dua-dua ada pro dan kon. Kaki pancing pun ada alasan mereka begitu juga yang kaki kayoh basikal...aku harap pembaca sudi-sudi perturunkan komen anda , walaupun mungkin anda tidak meminati kedua-dua aktiviti itu...kita tengok hobi mana lebih menjadi pilihan...

2 comments:

  1. Bagi yang sukakan mengembara...berbasikal laa kot. Sebab bila berkayuh, sama macam gi konvoi jugak...bestt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ish memancing pun berkonvoi gak..bagi yang memancing laut dalam, persiapan bekalan tu dia...nampak mcm best je haha

      Delete

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK