Friday, August 5, 2011

Eh...Pelik lah aku...

Sila klik gambar untuk lebih jelas..


Notis ni aku rakamkan kat Masjid Kg Baru KL...takkan tak boleh membaca di masjid kot..ke tersilap tulis signboard nih...kalau tak boleh tidur atau berbaring tu aku faham tapi takkan membaca pun tak boleh..? ada sikit musykil nih...

Kekadang ada papantanda dilarang tidor pun aku curik-curik tidor..ala aku cari penjuru yang tersembunyi sikit..lagipun bila tengahhari dah macam jadi kemestian ..mesti aku cari port tidor..kalau tak dapat lelap kan mata mesti lembik je  badan aku, mata beraat semacam... argh undang-undang dunia..aku langgar jelah..! tak lama dapat 5 minit pun cukup..tapi bila bangun... pergh...! dapat ku rasakan kesegaran badan...

Tapi tiga waktu ni jangan sesekali korang curik-curik tido..kalau buat jugak nescaya korang akan semakin letih..lepas suboh hingga terbit matahari, lepas waktu asar dan lepas magrib sebelom solat isya...tak caya cubalah...lebih-lebih lagi dalam bulan puasa nih...

No comments:

Post a Comment

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK