Wednesday, August 24, 2011

blangkas

 
Posted by Picasa

Bila check galeri gambar lama, terjumpa gambar masakan belangkas masak sambal...

Argh baru-baru ni sedang kami sembang-sembang pasal makan dibulan puasa terkeluar cerita pasal belangkas...ada yang cakap boleh makan dan ada yang kata tak boleh.. tapi pasal telur belangkas semua berpendapat sama iaitu boleh makan...aku pun tak arif pulak akan hal ini...seingat aku,  banyak kali jugak aku  membedal belangkas masak sambal kat Kota Tinggi sebelum ni... Warong disebelah stor JPS kota Tinggi tu amat popular lah sehingga terdapat artikel mengenainya disuratkhabar..artikel tu terpampang didinding kenyataan warong itu...aku konfius ni..ada sesapa boleh tolong...?

2 comments:

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK