Sunday, July 31, 2011

Ahlan wa sahlan ya Ramadan...

Asalamualaikum dan salam Ramadan. Amacam sahur pagi tadi...? yang pasti kami terlewat..mula tersedar 3.30pagi ..argh awal lagi...tersedar kedua dah 5.20 pagi..pergh ..lagipun kami pukul 12 malam baru tiba rumah, Hujung minggu menjengok anak di asrama  nun jauh di Besut tuh sambil- sambil tu melawat orang tua di KT..letih lagi lah wei...bini tak sempat nak sediakan makanan.,jadi capai aje apa yang ada...masukkan air dalam microve bancoh milo...gulp.gulp ..jadilah..ha ha...

Kitorang cuma bertiga je kat rumah oklah. Yang kecik pompuan tu, tahun ni pun dah berpuasa sebagai orang dewasa. jadi tak cerewet pasal kejut mengejut nih..kalau tak nak bangun pun biarkan saja..nanti lapar tanggung sendiri..kepada yang ada anak-anak kecil he he selamat berjuang lah yea...Emak ayah kena kerjasamalah...si bapak tu jangan tau bangun mentedarah saja..bini masak atau panaskan makanan  didapor, bapak pulak tolong kejutkan anak-anak...mesti liat diorang nak bangun kan...ha ha..

Sekali lagi selamat berpuasa. Semoga Ramadan kali ini lebih baik dari Ramadan tahun lalu...

2 comments:

  1. Selamat menyambut Ramadan & selamat berpuasa :)

    ReplyDelete
  2. Selamat berpuasa juga kepada seluruh muslimin dan muslimat...Nurin puasa penuh ke sekerat hari nif? ..ha ha..

    ReplyDelete

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK