Thursday, July 28, 2011

Nak cerita pasal bola lagi ke...?


Nak cerita pasal bola pun, mesti dah banyak sangat cerita tu dimana-mana. Malaysia dah kalah nak buat macamana..? Kat facebook pun penuh komen pasal bola saja.., apa nak buat belum kesampaian untuk beraksi untuk peringkat ke 3...perbaiki dan cuba sajalah lain kali...Tumpukan untuk kelayakan olimpik pulak..Daripada kita pening dengan perkara yang sudah berlalu jom kita layan yang ini...

Mula -mula aku ingat dia bersembang dengan seseorang dalam kereta tu..bersungguh-sunguh dia berbicara..bukan slow.., tapi kuaat..! dibelek-belek dan ditunjuk-tunjuk dokumen di tangan. siap mendongak-dongak pandang langit lagi..Dikeluarkan lagi kertas-kertas dari dalam karong plastik tuh...pergh..aku ingat dia ni dulu juruaudit kot...tak pun bookie bola..he he..

Sesetengah orang cakap, alaa kesiannya...tapi sebenarnya ada juga untungnya..dosa takda beb..kecuali dosa masa waras dululah...Kita yang serba waras ni lagi kena berwaspada terhadap dosa-dosa kita berbanding orang seperti ini....Buatlah macamana teruk...selamat dunia akhirat...!


2 comments:

  1. Pasukan bola sepak negara kena dipastikan kuat. Ini antara sukan yang menyatupadukan rakyat! :D

    Lupakan piala dunia, tumpukan pula pada olimpik..

    ReplyDelete
  2. Benar tu... usah bernostalgia perkara yang dah lepas...pandang kehadapan...

    ReplyDelete

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK