Thursday, July 21, 2011

Mana keperihatinan kita...?

Aku tak tau, tetiba je darah aku menyirap..".Hallo kawan kalau wa campak sampah depan rumah lu, lu marah tak..?!"...Mujur bila ditegur dikutip balik sampah yang dibuang tu...ada ke selamba je apik muda ni  campak poster yang digumpal-gumpal atas jalan..macam takda hotak langsung..,.hangin betul aku tengok...aku kebetulan disitu sedang tunggu kawan apa lagi melaser le mulut aku...aku pun heran lah takkan perkara asas sebegini langsung takda kesedaran sivik... Produk sekolah mana la apik ni...?

No comments:

Post a Comment

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK