Thursday, July 21, 2011

Tahukah anda...?

Cuba korang ingat berapa banyak sikat yang korang dah beli..,.sekejap-sekejap hilang...begitu juga dengan ketip kuku.. lebih-lebih lagi bila anak ramai..bila tanya semua tak mengaku..., biasanya bila nak guna masa tuu lah cari tak jumpa..dan bila cari barang lain masa tuu lah, tak satu- satu bendalah ni terjumpa...bila dikumpul menimbun banyaknya....tapi sejak aku cuba cara ini..ia sungguh berkesan...seingat aku dah lebih sepuluh tahun sikat aku tak hilang-hilang..he he...



Tapi sekarang aku ada masalah baru..cermin mata, handphone dan kunci pulak yang selalu hilang...ish..ish handphone tu kalau kat mode biasa senanglah jugak nak cari...yang leceh bila bateri habis atau terletak dalam 'silent mode'...sikit punya haru nak mencari...ada sesapa nak bagi tips kat aku ha..ha...

No comments:

Post a Comment

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK