Saturday, July 23, 2011

Bola..bola..bola...!

Hari ni punya cerita hangat pastinya pasal bola....Malaysia lwn Singapura..Piala Copa Amerika pun dah tenggelam sejak pasukan Brazil dan Argentina tercicir..Anak pompuan darjah 6 aku yang tak pernah kesah pasal bola pun malam tadi pun sibuk tengok bola..kira oklah ..kalau tidak mesti berebut 'remote control' nak tengok saluran tv masing-masing. tapi biasalah budak pompuan sedang meningkat remaja..,tengok tu memang tengok tapi komennya lebih terarah..." eei hensemnya penjaga gol Malaysia...! ..," alaa... napa asyik fokus kat gambar Que lee..tak ensem langsung... !"...Ha.ha..

Walaupun kalah  3-5 tapi takpa-takpa bola itu bulat..kita ada masa paling kurang 90 minit lagi...Go Malaysia Go...!


2 comments:

  1. Pasukan negara masih berpeluang untuk bangkit. Betul tu.. masih ada 90 minit untuk penentuan!

    ReplyDelete
  2. semoga pakar motivasi pasukan dapat menaikkan semangat berjuang pemain bola kita...go Malaysia go..usah menyerah kalah...!

    ReplyDelete

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK