Sunday, November 13, 2011

Rehlah hujung minggu...

Lokasi : Kampong Janda Baik Bentong, Pahang

Tarikh : 12/11/2011 Sabtu. Saja menjengah rombongan sekolah anak beraktiviti pasca UPSR.

Komentar : Lokasi strategik kerana berhampiran dengan Kuala Lumpur. Sangat sesuai untuk lari dari hiruk pikuk kota.. , Kekemasan- perlu banyak dipertingkatkan. , kebersihan-  sederhana :, kemudahan asas - perlu banyak dinaik taraf, jalan utama kurang memuaskan, banyak yang rosak, jalan tanah tinggi berliku dengan pemandangan persekitaran segar memberi nilai tambah dan sangat menarik jika diselenggara dengan baik.



Ada sapa tahu buah apa..? orkid..?
Yang ini aku tahu.. ha ha..

Pokok Tin. Buah tumbuh di dahan


Asal bergambar je, nak duduk balik orang..ha ha..adakah semua wanita begitu...?


Aku pun teringin berkhemah macam ni...Syok jugak erk bermalam disini sambil tu berBBQ...

Blackbery...yang merah masam . kalau nak yang manis pilih yang hitam...



Orkid...

No comments:

Post a Comment

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK