click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Friday, November 26, 2010

RACUN..RACUN..RACUN..!


Baik join geng motor,geng basikal hatta geng gasing atau guli sekalipun nyamuk-nyamuk ni mesti ada..ada saja yang perlu upgrade pada pandangan diorang terhadap apa yang kita miliki...

Baru-baru ni ada seorang brader kaki kayuh bertandang homestay aku,bila nampak aku kayuh basikal dia pun jadi syok ..tak sangkalah kan berkongsi minat yang sama..dibelek belek , diangkat-angkat basikal aku... sah dia bagitau basikal aku berat berbanding dia punya..mengikut perkiraan dia, berat basikal aku 15 kg dan dia punya tak lebih 8kg..Nak ambik jalan selamat aku bagitau aku beginer...he.he..,kalau aku bagitau aku orang lama sure nyamuk akan jadi tebuan..sengatan sampai menusuk kalbu bro..! ha.ha ..Walaupun basikal aku tu nak kata murah taklah juga, lebih kurang harga sebiji kapchailah juga.. tapi sebab brader yang aku jumpa nih otai, banyaklah ulasan-ulasan dan cadangan yang aku terima...'takpa-takpa kayuh slow-slow, dah LAMA SIKIT nanti upgrade la', tambahnya lagi..perghh...aku ingatkan basikal aku tu dah ok...! tak mau la nak upgrade-upgrade lagii..!

Patut pun kalau kita buka ruangan iklan,ada saja barangan yang nak dijual walaupun mengikut kenyataan iklan, barangan tersebut takdalah lama digunakan...Nak upgrade lagi rupanya...Kuat penangan nyamuk-nyamuk nih...

Ya Allah kuatkanlah iman aku terhadap godaan ini... kah.kah.kah..!

No comments:

Post a Comment

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK