Friday, November 19, 2010

MOTOR BAGAIMANA PILIHAN ANDA..?







Setiap seorang tu unik..mempunyai citarasa yang berbeza..begitu juga dengan pemilihan motor..Ada suka sport, Chopper dan sebagainya..Bagaimana dengan anda?

Bagi aku sudah tentulah jenis touring jadi pilihan..entah.. dari dulu lagi memang aku suka motor jenis ni..sebab aku tengok macam segak je abang-abang polis bawak motor ni..

Lagipun motor ni tak kesah nak bawak macamana..nak laju boleh, nak bawah slow pun orang tak kesah.,berbanding motor sport kena bawak laju..bawak slow alamat sakit pinggang le...

Dual Puppose-DP pun aku sangat berkenan..Tong kiri kanan, tong belakang..rupabentuk rugged tu yang aku berkenan sungguh nak sambar..yang ni kalau bawak xpdc melalui offroad memang sangat syok....

Skuter? Pada pendapat aku,,sangat sesuai untuk kegunaan harian sebab ringkas dan amat selesa..motor jenis nilah aku lenjan hari-hari untuk urusan kerja.

Bila dah mula main motor..semua berkenan,semua nak sambar..motor-motor jenis retro/klasik pun aku sangat suka..vespa lama etc.. argh kalau bole semua aku naklah..

Motor chopper? motor ni jenis layan santai..aku kurang minat jenis ni, tapi kalau ada orang nak bagi free aku ambik jugak..he he..

No comments:

Post a Comment

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK