Saturday, November 20, 2010

SOALAN LAZIM BILA BERMOTOR BESAR...


Aku pasti anda juga sering diajukan soalan ini.. Apa jawapan anda ..dan apa reaksi anda jika respond mereka menguji ke'macho'an anda.. he he..
sekadar berkongsi..

1. Berapa laju motor boleh pergi?

Dalam kepala orang bila bermotor besar mesti bawak laju..Bawa motor ni ikut berani.,kalu berani lebih dua ratus pun boleh, tapi aku takdalah bawa laju., sebab aku takuut..! bila jumpa korner lagi slow aku bawak..aku tak kesah mamat kapchai nak potong, dipersilakan..sebab aku nak bawa motor lama lagi...ngeri aku dengar eksiden sana,eksiden sini..

2. Berapa harga motor ni..?

Soalan ini aku selalu serba salah nak jawab. Kalau jawab harga betul tentu kena kutuk sebab pakai motor mahal-mahal bila hujan pun lepak bawah jambatan..naik pulak boleh berdua je,lebih baik beli mpv...ha.ha.
Susahlah macam ni, mamat yang beli ferari pun kira kurang bijak jugak lah sebab beli kereta mahal-mahal pun sangkut jugak kat jam.., lebih baik beli kancil atau kapchai..

Kalau aku jawab tipu pun kekadang tu kena juga sebab diorang pun rajin bertanya kat mamat motor lain..saja diorang nak tanya..

3. Minyak penuh tangki berapa bang..?

Dekat 40 ringgit. fuyo..! mahalnya..macam isi tangki kancil ...

No comments:

Post a Comment

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK