Sunday, December 12, 2010

Awas..! Jalan licin...




Posted by Picasa


Gambar ini aku tangkap sewaktu balik dari site aku di Kajang Mewah. Tempat kejadian di lebuhraya Kajang -Puchong berdekatan dengan UPM. Hujan lebat waktu tu..Apa agaknya yang terbayang di kepala otak pemandu dan penumpang ni semasa kereta tu hilang kawalan dan terperosok dalam semak erk..Pergh..! Terpinga-pinga semua mangsa semasa ditarik keluar dari kereta remuk...

Kepada pengguna jalanraya lain harap berhati-hati memandu/menonggang terutama di musim hujan sekarang..

3 comments:

  1. Macam mana dengan mangsa. Adakah mereka selamat?

    ReplyDelete
  2. semua selamaat...takda yg cedera..

    ReplyDelete
  3. Aku tengok kebanyakkan pemandu KL ni macam tak reti memandu dan tidak memahami kemampuan kereta, hebat macam mana pun kereta tu, masa hujan ranyai, hujan lebat, tak yah lah memandu laju. Lagipun kalau setakat kereta Proton tu, tak yah lah nak tunjuk terer sangat..

    ReplyDelete

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK